Wednesday 1 May 2013

NFS™ Most Wanted v1.0.28 version Offline (Non Root & Root)

TaTsuya FLd

Salam kepada semua, pada hari & waktu yang indah ini saya ingin share kepada anda game yang dikenali sebagai Need Most Wanted.! Tentu kamu pernah mendengarnya atau pernah bermain game ini di PC.!? Itu sudah pasti.! Akhirnya company EA telah melepaskan NFS MOST WANTED untuk smartphone Android.!

Perlu diketahui bahawa jika anda ingin memain kan game ini, memory internal setidak - tidaknya 8GB atau 16GB paling rendah.! ini kerana kebanyakan game HD data nya melepasi 1GB & Perlu RAM yang besar paling kurang 512MB kalau lebih lagi bagus, disamping itu perlu chipset 1GHz ke atas.!! Jika smartphone anda mempunyai ciri - ciri diatas atau mungkin lebih dari itu.? Tahnia anda orangnya sapa lagi kalau bukan smartphone yang anda miliki itu he he.. maafkan saya ehem - ehem. Bagi yang tak ada ciri - ciri diatas & ingin juga mencubanya mungkin kamu akan mendapati game NFS™ Most Wanted v1.0.28 LAG (sangkut - sangkut) semua terpulang pada anda sendiri pilihan ditangan anda.!

Game ini sudah saya cuba dan memuaskan hati ini, menemani ku saat bosan.! Saya pengguna SAMSUNG & chipset yang saya gunakan adalah Qualcomm snapdragon Armv7.! Game ini tidak sesuai pada Armv6 harap maklum.

OK sebenarnya game ini dijual kalau anda mendownload nya di PlayStore mungkin tiada masalah bagi yang punya account bank.! Tapi macam mana pada orang yang tidak ada sama sekali? Adakah dia hanya mengangakan mulut nya itu.!? He he jangan risau saya di sini akan berkongsi pada anda tanpa meminta sesuatu dari anda walau sesen pun dan semua ini milik bersama tak dibawah mati juga jadi tak payah lah berkira sangat (CERAMAH FREE) huhay.!

Download disini ->


Setelah anda install buka game tersebut dan automatic game tersebut akan mendownload data sebesar 1GB 84MB baru lah boleh anda memulakan aksi ngeri anda itu haha :p

Peringatan: Download Data guna Line WiFi networks atau setidak - tidaknya Line 3G/HSDPA networks.! OK Enjoy friends.


Screenshot


Screenshot


1 comment: